martedì 22 gennaio 2008

El carneval (che'l vei dopo el Nadal...)

Anca se no som tant sicur.
El carneval l'è na bela festa, ma no me pias na roba, no te sai mai quando che la vèi: Feragosto l'è semper al quindese, Nadal al vintizinque. El carneval no! Ensema ala Pasqua i è i paroni del calendario: i fa quel che i vol lori: a colpi i vei prest, che l'è ancor fret (come st'an chi), e a colpi tardi che l'è zà primavera.
Che tra l'altro per mi l'è na roba de marketing:
Per dir, st'an chi voi vestirme da Jurka, alora vago en Südtirol (che i è specializadi) e me crompo na vagonada de pelicia da trarme adoss per nar en giro e spaciarme per la morosa del'orso Knut.
L'am dopo no la va pù bem! Perchè sicuro che el carneval el sarà minimo minimo ala fim de marzo, che l'è difizzile dirè, ma quei del marketing i pòl tut, anca far vegnir Pasqua de sabo.
E alora ghò da nar, e vestirme su da Bagnino del lac de Garda (no, non de quei che porteva via le bici) perchè si no, moro dal calt!
Comunque tornando al carneval, voria consigliarve en po' de costumi che magari no gavè idee:
  • Da Sonador de la banda de paes, costume comodo, con quele bele giachetine dai colori pù embriaghi che gh'è. L'è en costume poco costoso: gh'è sempre qualche parente o amico che sona el triangolo o el cembalo nela banda del paes, o ancor mejo te sei proprio ti el sonador. Se la giachetina l'è de color vinazza l'è mejo.
  • Da Don Sante che per capirne l'è la versiom taliana de quel prete de Storo che durante la predica el conteva de no eser na en giro con de na putela. Per come vestirse lasso far a voi l'importante l'è scriver en libro e nar a Porta a Porta.
  • Da Governo che cade, che po' no l'è vera che el casca, disem pur che l'è en bilico, toh, come la Tor de Pisa, quindi meteve la maschera de Prodi e caminè tuti storti en costa. Se volè vestir su qualche amico da senatore zentenario che ve mete i paleti e i picheti per no farve nar en tera del tut, l'è pù folkloristico.
  • Da Bepe Grilo, sempre per eser atuali, vestive su de nero, nè en giro col tandem euro 23 e mandè a quel paes tuti, ma proprio tuti tuti quei che ve varda. E sopratutto fè en po' i zigaloni.
  • Da Saldo, l'è el costume pù dificile, perchè, per eser bel el gha da costar gnènt, tant da farte dir dopo che te l'è crompà: "ho sparmià!", ensoma... bisogna crederghe...
Bom, la lista per adès la saria finida...
Apena che scopro el dì giusto del Carneval vel fago saver, e per piazer no vestì su i vosi popi come i teletubbies, che dopo i ciapa bruti vizi e no ve la cavè pù!

1 commento:

Alberto ha detto...

Weila come va? e da tanto che non vi becco in messanger..
Bella l'idea del blog in dialetto!
Un saluto
Alberto