domenica 9 dicembre 2007

Cane dall'uva

Mi no so. Ormai ghè zent che no parla pù el dialet, ma i dovria perchè se no i parla el dialet, no vol miga dir che i sapia el taliam. Adess ve spiego come riconoserli, sti finti "'talianèi":
  1. I è facili a dropar tante preposizioni: "levar su da per terra", "far giù da mangiare", "lavar giù i piatti", "andar su da giù lì" e tante altre che avè sicuramente sentù.
  2. Se pol sentirli pronunciar frasi del tipo: "Varda, sono al ristorante e sono dietro a conciare la salata, ma cane dall'uva non stare a disturbarmi! Ti richiamo quando arrivo a gettare il mosegotto!"
  3. Al bar, quando 'i è drio a far l'aperitivo i gradiria "due gallette" da magnarghe ensema, no, no i vol en polastro, i vol le nocioline 'mericane.
  4. E quasi semper i gha la moglie 'taliana, almem almem de Milam, e sicome a Milam no è resta pù nesuni che parla el dialet, anca lù (el pindol de turno) el se adegua.
Ma cossa vot adeguarte che quando che i te sente parlar tutti i te ride drio per ore?
Te sei en pericolo publico: l'altro di al bar gh'era uno, che l'ha saludà tuti prima de arivar al bancom e el treva en giro dei "Buon pomeriggio come va? Tutto ben Oggi? Ah ma come diamine fai a tenerti sempre così in forma? Ah si? Usi la folacina?", ma l'era indeciso su cosa tor da bever, alla fim l'ha scelto en cafè e el g'ha dit: "Ma si! Prendo un caffè e sciao". Mi ero drio a sofocarme con de na patatina, che la sì'era empiantada zò 'ntela gola!

Pò ghe saria n'altra categoria de sta zènt chi, che podressem definir, n'voluziom dela specie, cioè quei co' sto difet chi, che enveze che star a far le figure de merda nei so' paesi, i va a farle en tele.
I và lì tuti eleganti coi cravatoni longhi fim ale mudande, e i parla de politica, de sport, e sopratuto de calcio! Ma questi i meriteria n'enciclopedia sol per lori, per tute le monade che i conta!

Va bom, ades ve saludo che "vado fuori sul ponticello a prendere un po' di aria"

1 commento:

parussa ha detto...

carino il tuo blog visita anche il mio e dimmi se ti piace ciao